reklama

Re: FW: precitaj a preposli... – 2. absolútne šokujúci diel

Uplynulý piatok som cestoval s kamarátom a kamarátkou na Víkend dobrovoľníkov do Vysokej nad Uhom. A na ceste autobusom z Košíc do Michaloviec som bol osobným svedkom jedného absolútne nevšedného zážitku. Zážitku súvisiaceho s vyššou formou emailovej komunikácie zvanej hoax.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

V autobuse som sa obrátil k Tomášovi, aby som sa mu pochválil, ako som mravne ponaučil svojich kolegov v práci. Totiž do pracovného emailu mi došla typická hoaxová správa, že „preposielam, lebo ide o dobrú vec“ a čo išlo? Nuž... „pošlite to ďalej, moja dcérka ma rakovinu hlavy, za každý preposlaný email mi pošlú 32 centov, ak to nepošlete, nemáte srdce“ (mimochodom, bol to v podstate ten istý email, aký som uviedol v tomto pedagogickom článku). A ja, ako mierne pokročilý užívateľ internetových vôd, som si dovolil preposlať celému pracovisku radu do života asi v takomto znení - ľudia, sú to blbosti, trochu uvažujte, čo posielate, aspoň sa zamyslite nad obsahom a pod.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ako som to rozprával v tom autobuse, spomenul som aj meno človeka, ktorý bol podpísaný pod onou emailovou správou (V. T., bývajúci na D. ulici v Košiciach, mimochodom na tom istom sídlisku, kde bývam aj ja). A zrazu sa ku mne obrátil jeden tridsiatnik, celkom sympatický chlapík, že to je on (prisamvačku mi ukázal aj občiansky preukaz a všetky údaje sedeli), že ma s tým problémy už štyri roky, že už si dvakrát zmenil telefónne číslo, čo mu ľudia vyvolávali... A ja, i keď som v podstate bojoval za jeho práva, som ostal v šoku...

Vlastne ja som cestoval s mnohoročnou obeťou slovenskej emailovej reťazovej sprostosti... CHÁPETE???

Stanislav Takáč

Stanislav Takáč

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mladý človek z KVP, ktorý sa rád nechá zverbovať na akčné podujatia, má kladný vzťah k aktívnemu športu a aktívnej hudbe, často sa šprtá v zákonoch, politike (a v nose), je veriaci (aspoň dúfam), nepreberá v jedle ani v pití a má rád podlampové podbránové debaty. Človek, ktorý by rád zanechal za sebou stopu... Zoznam autorových rubrík:  Mládenca príhody a skúsenostiBásničkyRady do životaStopy v duši

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu